آخرین خبرها امام جمعه قشم:

جامعه نیازمند مسجد محوری است

امام جمعه شهرستان قشم بصیرت‌افزایی و تقویت وحدت را از مهمترین کارکردهای مساجد برشمرد و گفت: جامعه در تمامی عرصه‌ها نیازمند مسجد محوری می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارَم یکشنبه شب در دیدار هیئت امناء، فعالین فرهنگی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان مسجد صاحب الزمان(عج) قشم با وی، اظهار کرد: مساجد، پایگاه‌های تقوا و انقلاب هستند.

امام جمعه شهرستان قشم، نقش مساجد در هشت سال دفاع مقدس را بی بدیل توصیف و تصریح کرد: امروزه نیز جامعه نیازمند مسجد محوری و تقویت کارکردهای مساجد است.

حجت الاسلام والمسلمین تارم افزود: وحدت و یکپارچگی از جمله مهمترین دستورات دینی و حکم عقل است که مساجد باید در راستای تقویت آن ایفای نقش نمایند.

وی ادامه داد: در مناطق حساسی نظیر جزیره استراتژیک قشم، این نقش از اهمیتی دوچندان برخوردار است و شیعه و سنی می‌بایست با تکیه بر مشترکات، برای اعتلای اسلام ناب بکوشند.

گفتنی است؛ مسجد صاحب الزمان(عج) شهر قشم از جمله مهمترین مساجد این شهرستان است که محل اقامه اولین نمازجمعه در قشم می باشد و از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تا کنون، ۱۰ شهید، ۴ آزاده و جمع کثیری ایثارگر و بسیجی تقدیم کشور کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا