ایران رییس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر قشم؛

بنادر پهل و لافت بدون تعطیلی پذیرای گردشگران نوروزی هستند / فعالیت ۳۰۰ ساعته بنادر قشم در نوروز ۹۸

رییس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از فعالیت شبانه روزی و بی وقفه بنادر این جزیره گردشگری از 25 اسفند ماه تا امروز خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، علی اشتری با ارایه آماری از ساعات فعالیت بنادر قشم اعلام کرد: از آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تا کنون و هم زمان با شروع تعطیلات از ۲۵ اسفند ماه تا کنون، حمل و نقل و خدمت رسانی به گردشگران نوروزی جزیره در بنادر پهل و لافت به صورت شبانه روزی ادامه داشته و به ۳۰۰ ساعت کاری می رسد.

وی با اشاره به ناپایداری های جوی مختصر پیش آمده در روزهای گذشته، افزود: تنها در بندر مسافری شهید ذاکری به دلیل حساسیت بیشتر تردد مسافران با شناور، به مدت ۴۴ ساعت و ۳۰ دقیقه از تاریخ ۲۵ اسفند تا کنون، تعطلی داشته ایم.
به گفته اشتری، از آغاز تعطیلات ارایه خدمات در این بندر مسافری با افزایش ساعات کاری تا ۱۲ شب همراه بوده و تا کنون ۱۸۹ ساعت و ۳۰ دقیقه در این بندر، خدمت رسانی انجام شده است.
رییس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ضمن آرزوی سفری خوش برای گردشگران نوروزی جزیره، گفت: قشم با آب و هوایی که از سوی سازمان هواشناسی هرمزگان در روزهای آتی، مطلوب و آفتابی گزارش شده، در انتظار ورود مهمانانی است که برای اختتام لذت بخش تعطیلات عید، سفر به این جزیره را در لیست منتخب خود قرار داده اند.
لازم به ذکر است، ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در بنادر پهل و لافت، سواحل جزایر ناز و برخی سایت های گردشگری قشم، امکان تماشای زنده ورود – خروج و تفریحات در دسترس مهمانان نوروزی را با نصب دوربین برای علاقمندان فراهم نموده است.
شما می توانید با مراجعه به کانال ویدیورسانه سازمان منطقه آزاد قشم به آدرس زیر به صورت زنده شاهد ورود لحظه ای گردشگران به جزیره قشم باشید.

نویسنده : معصومه مشار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا