آخرین خبرها معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه قشم خبر داد:

برگزاری ویژه مسابقه فتح خرمشهر در قشم

معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه قشم از برگزاری مسابقه فتح خرمشهر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، حسن ذاکری روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ساحل قشم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، مسابقه پیامکی تحت عنوان ” فتح خرمشهر ” در قشم برگزار می شود.

ذاکری نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مطالعه را از اهداف این مسابقه برشمرد و افزود: منابع اصلی سوالات مسابقه، کتب دفاع مقدس هستند و این امر می تواند جامعه بویژه نسل جوان را به بازخوانی وقایع آن دوران ترغیب نماید.

وی تاریخچه، اهداف و شخصیت های موثر در فتح خرمشهر را از مهمترین محورهای مسابقه عنوان و تصریح کرد: علاقه مندان از امروز- ۲۹ اردیبهشت – تا دوم خردادماه جهت پاسخگویی به سوالات مهلت خواهند داشت.

معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه قشم با بیان اینکه زمان اهداء جوایز روز پنجشنه سوم خردادماه راس ساعت ۱۷:۳۰ در ویژه برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر می باشد، اضافه کرد: به ۱۰ نفر از کسانی که پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء می شود.

 

* دانلود نسخه PDF سوالات و اطلاعات تکمیلی       

* دانلود نسخه JPG سوالات و اطلاعات تکمیلی            

                                

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا