ایران

اهدای لوح تقدیر جامعه شیلاتی قشم به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد

جمعی از فعالان شیلاتی جزیره قشم شب گذشته با اهدای لوح تقدیر از تلاش همه جانبه حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه ارتقای فعالیت های شیلاتی در این منطقه تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، شیخ عبدالرحمن عقیلی از معتمدان و فعالان شیلاتی روستای کوشه جزیره قشم در این دیدار به نمایندگی از دیگر همراهان از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد به عنوان مردی جهادی و شخصی نام برد که توانسته موقعیت شیلات قشم را به عنوان یکی از صنایع مهم جزیره در کشور و در سطح بین المللی مطرح نماید.

وی اظهارامیدواری کرد با حمایت هرچه بیشتر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بخش خصوصی بومی و غیر بومی و حتی سرمایه گذاران خارجی بتوانند با تلاش بیشتر، نام جزیره قشم را در حوزه های مختلف از جمله در صنعت شیلات به جایگاه واقعی آن ارتقا دهند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم در این نشست، از همدلی، همسویی و اعتماد سرمایه گذاران به سیاست های توسعه ای سازمان مطنقه آزاد قشم به عنوان مهمترین محور موفقیت ها نام برد.
حمید رضا مومنی افزود: تعیین سهم ۸۴ هزار تُنی تولید ماهی در قفس از مجموع سهم ۲۰۰ هزار تُنی کشور در برنامه ششم توسعه برای قشم نشان از جایگاه ارزشمند صنعت شیلات این جزیره دارد که باید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنیم.
وی از راه اندازی چند سایت مهم پرورش میگو در غرب جزیره توسط بومیان این منطقه به عنوان اقدامی مهم در زمینه اشتغال پایدار در قشم نام برد و اظهارامیدواری کرد با کمک سرمایه گذاران بومی و غیر بومی بتوانیم نام قشم را همه بخش های صنعتی از جمله کشاورزی، نفت، گاز و انرژی و گردشگری با نگاه به اشتغال پایدار برای مردم خوب این منطقه به ایران و جهان معرفی کنیم.
در پایان این دیدار، لوح تقدیر جامعه شیلاتی جزیره به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تقدیم شد.
در این لوح آمده است: چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری در سنگر خدمت به مردم و در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی خالصانه از هیچ کوششی دریغ ننموده و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایرد منان از جان و مال خود گذشته و در مسیر خدمت به مردم همت گمارده اند.
در ادامه این لوح خطاب به حمید رضا مومنی آمده است: از اینکه مدتی از بهترین سال های عمر خود را در کنف الطاف خاصه ی الهی در کسوت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد قشم در دولت تدبیر و امید و تحت ریاست جمهوری فرهیخته و گرانقدر جناب آقای دکتر حسن روحانی و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت (مد ظلله العالی) به انجام وظیفه ی ثمر بخش و موثر در این خطه از سرزمین ایران عزیز پرداخته اید خدای بزرگ را شاکریم.
جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا