ایرانورزشی

آسمان قشم میزبان دومین جشنواره سقوط آزاد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه بین المللی قشم از برگزاری دومین جشنواره سقوط آزاد قشم در سایت روستای نقاشه در حومه فرودگاه این جزیره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، مجتبی شمس نژاد با اعلام این خبر بیان داشت: دومین جشنواره سقوط آزاد قشم با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم در دو بخش آموزشی و تمرینی در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در بخش آموزشی این جشنواره، ۱۲ مربی در سه  گروه پکینگ چتر، پرش های گروهی و پرش با لباس های باله دار با نام “وینگ سوت” به ۵۸ شرکت کننده آموزش دادند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه بین المللی قشم افزود: بخش تمرینی که با حضور برترین های کشور در حوزه ورزش های هوایی همراه است نیز در سه گروه اجرای پرش های تفریحی تندم، دوره های سقوط آزاد AFF و استاتیک لاین، برگزار می شود.
شمس نژاد با اشاره به شرکت ۱۰ بانوی ورزشکار در بخش تمرین این جشنواره اظهار کرد: امیدواریم بانوان علاقمند به ورزش های هوایی با مشارکت بیشتر خود به توسعه و گسترش ورزش های هوایی در جزیره گردشگری قشم کمک کنند.
به گفته رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه بین المللی قشم، دومین جشنواره سقوط آزاد قشم از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آذر ماه در سایت روستای نقاشه در حومه فرودگاه قشم در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا