آخرین خبرهااجتماعی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم در پیامی شهادت دو تن از پرسنل این ارگان را تسلیت گفت

سرهنگ حسین الهی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم در پیامی شهادت دو تن از پرسنل این ارگان در شهرستان میناب را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهدا عندربهم یرزقونند

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت اعلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه تاریخ جاویدان خواهند ماند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می گذارد. شهادت مظلومانه سربازان مدافع وطن در نیروی انتظامی استان شهید پرور هرمزگان، ملت ایران را که همواره قدردان تلاش های صادقانه حافظان نظم و امنیت جامعه هستند، داغدار کرد.
در آستانه محرم آقا اباعبدالله الحسین بار دیگر جوانان غیرتمند نیروی انتظامی هرمزگان شور و شعور حسینی را معنایی دیگر کرده و در دفاع از کیان و ناموس ایران اسلامی که امنیت مثال‌زدنی آن همواره خاری در چشم دشمنان اسلام و مسلمین است، در تقابل با اشرار به فیض عظمای شهادت نائل شدند.
عاملان این جنایت بدانند پلیس با تمام توان به مبارزه با هرگونه شرارت و ناامنی ادامه می‌دهد و برای حفظ کیان اسلامی و آسایش و امنیت مردم عزیز و فهیم تا آخرین قطره خون جان فشانی می‌کند؛ شهادت این سربازان سبز پوش وظیفه شناس عزم پلیس را برای برخورد قاطع‌تر با این افراد دوچندان می‌کند.
عروج ملکوتى این عزیزان را به امام زمان عج, رهبرفرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمى امام خامنه اى مدظله العالى فرماندهان, مردم قدرشناس ایران اسلامى و خانواده‌های داغدارآن عزیزان بزرگوار و همکاران ارجمند در نیروی انتظامی و به ویژه به سردارفرماندهی معزز ولایی ومکتبی انتظامی استان هرمزگان تبریک وتسلیت مى گویم واز خداوند متعال برای این شهدای گرانقدر علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل مسألت دارم.

 

حسین الهی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم

۱۳۹۷/۰۶/۱۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا