گردشگری

برگزاری بیش از 3700 “نفر ساعت” دوره آموزشی مرتبط با گردشگری در قشم

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری بیش از 3700 “نفر ساعت” دوره آموزشی مرتبط با گردشگری در جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، رستم گورانی با اعلام این خبر بیان داشت: توسعه و ارتقای صنعت گردشگری در جزیره قشم بر مبنای دانش، مهارت و تخصص یکی از مهمترین برنامه های این مدیریت به حساب می آید و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی نیز با همین هدف انجام شده است.
وی ادامه داد: از مهمترین سرفصل های دوره های آموزشی می توان به “شناخت صنعت گردشگری و قوانين و مقررات”، “مديريت منابع انسانی و رفتار سازمانی”، ” زبان تخصصی در گردشگری”، ” آداب و معاشرت و الگوهای رفتاری” اشاره کرد.
به گفته گورانی، ” بازاريابی و فروش”، “قرائت آفيس”، “ايمنی و بهداشت در گردشگری”، ” پيشگيری در كنترل بيماری های ناشی از پشه آئدس” و ” خانه داری و اتاق داری” از دیگر سرفصل های دوره های آموزشی برگزار شده، به شمار می روند.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: دوره آموزشی كندوره با هدف معرفي محصولات صنايع دستي به جامعه هتلداران نیز برای علاقه مندان به این حوزه برگزار شده است.
وی تصریح کرد: این دوره ها پس از نیازسنجی و احصای مهمترین موضوعات آموزشی مورد نیاز صنعت گردشگری جزیره قشم با استفاده از اساتید مجرب کشور برگزار شده و در آینده نیز به صورت تخصصی تر و برای مخاطبان بیشتری از جمله بومگردی ها، راهنمایان تور و بلدمحلی ادامه خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا