آخرین خبرهاایرانسیاسی

خبرنگاران، کلید حل مشکلات مردمند

فرمانده سپاه قشم از خبرنگاران به عنوان ارکانی از جامعه که در پیگیری حل مشکلات مردمی تا حصول نتیجه تلاش می کنند، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، محمد سالاری در مراسم تجلیل از خبرنگاران که صبح روز پنج شنبه ۱۷ مرداد ماه به مناسبت گرامیداشت این روز در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم برگزار شد، بیان داشت: امید بخشی به جامعه، عکس العمل نسبت به ناهنجاری های اجتماعی و بیطرفی از شاخصه های ذاتی کار خبرنگاری است.

وی خواستار انعکاس به موقع اخبار و گزارش‌ها توسط صاحبان قلم جزیره به مسوولان شد و افزود: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی، خبرنگاران باید با بیطرفی، زمینه ساز ایجاد فضای امیدبخشی به جامعه باشند.

 

*راه اندازی ۱۱ ‌قرارگاه محرومیت‌زدایی در جزیره قشم

 

فرمانده سپاه قشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات این نهاد در جزیره گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی، ۱۱ قرارگاه با محوریت امام جماعت مساجد و مشارکت نهادهای فعال در محلات راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی جزیره، گردان‌ها و گشت‌های شبانه محله‌محور در قالب طرح رضویون نیز راه اندازی شده است.

سالاری از عملیات ساخت ۱۳ خانه با همکاری کمیته امداد خبر داد و افزود:در زمینه خدمات بهداشتی نیز به صورت هفتگی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، هفت تیم در حال خدمات دهی به روستاها و جزایر اطراف هستند که تاکنون به چهار هزار و ۷۰۰ قشموند خدمات رایگان ارایه کرده اند.

مسوول عقیدتی سیاسی سپاه قشم نیز در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار، عنوان کرد: رسانه یکی از مولفه های قدرت است و مهم ترین شاخصه رسانه های انقلابی به روز بودن و همراه شدن با تکنولوژی و امکانات روز است.

وی، استقلال رسانه ها و عدم وابستگی را لازمه اخلاق مداری دانست و گفت: خبرنگاران باید مطالبه گری از ارگان ها و نهادها را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام درویشی ادامه داد: یکی از خواسته‌ها و رسالت‌های بسیج، تامین امنیت پایدار بوده که در سال‌های سازندگی و محرومیت زدایی، موفقیت‌های چشمگیری نیز حاصل شده است.

یادآور می‌شود،  در این مراسم، فرمانده سپاه قشم از زحمات خبرنگاران  جزیره تقدیر به عمل آورد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا