ایران

رفع کمبود آب با مدیریت جهادی امکان پذیر است

امام جمعه قشم از مدیران دولتی خواست تا با درایت و مدیریت جهادی مشکل کمبود آب غرب جزیره قشم را برطرف کنند.

به گزارش پاگاه خبری ساحل قشم، حجت الاسلام میثم تارم روز یکشنبه ۹ تیر ماه، در شورای اداری شهرستان قشم بیان داشت: قشم به دلیل محرومیت‌های تاریخی با کمبود آب به ویژه در بخش غربی جزیره مواجه است و وظیفه مدیران است تا با تلاش های خود حقوق اولیه مردم را تامین کنند.
وی داشتن آب شرب را یکی از نیازهای نخستین زندگی توصیف کرد و افزود: محرومیت روستاها یا مناطق غرب جزیره از این حق طبیعی شایسته نیست.
امام جمعه قشم در بخشی ازسخنان خود با اشاره به برخی اتفاقات بین المللی عنوان کرد: حقوق بشر آمریکایی و غربی به ابزاری برای پیشبرد اهداف شوم استکبار و غرب تبدیل شده است.
تارم ادامه داد: حقوق بشر آمریکایی بهانه ای است که استکبار جهانی با دستاویز کردن آن به مقابله با کشورها و ملت هایی می پردازد که با سیاست هایش همسویی ندارند.
امام جمعه قشم با یادآوری سرنگونی پهپاد آمریکایی اظهار داشت: پاسخ قاطع مقام معظم رهبری به فرستاده آمریکا و ساقط کردن پهپاد جاسوسی متجاوز این کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، باعث اقتدار بیشتر جمهوری اسلامی ایران شد.

شهرستان قشم شامل سه بخش مرکزی، شهاب و حرا با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در خلیج فارس گسترده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا