آخرین خبرها فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه:

خون شهدای حرم به نابودی استکبار جهانی می‌انجامد

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهدای حرم در حال رویش است که ثمره ‌ نهایی آن نابودی رژیم صهیونیست و استکبار جهانی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، سردار پاسدار عباس غلامشاهی در یادواره شهدای گمنام قشم افزود: شهدای مدافع حرم نتیجه رویش خون شهدای دفاع مقدس بودند که بخش مهمی از امنیت پایدار امروز و اقتدار روز افزون کشور را رقم زدند.

وی ادامه داد: عزت، عظمت، اقتدار و امنیت امروز ایران از برکت خون شهدا و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که در نتیجه آن دنیا با تمام ظرفیت خود توان اقدام علیه ایران اسلامی را ندارد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: شهید سلیمانی برای فرماندهی نیروها در خط مقدم نبرد دفاع مقدس قرار می‌گرفت و در عملیات‌ همیشه جلودار بود.

وی افزود: شهید سلیمانی و سایر فرماندهان دوشادوش رزمندگان دفاع مقدس با رشادت‌های وصف ناپذیر خود در زیر باران آتش دشمن ایستادگی کردند و  بارها تا مرز شهادت پیش رفتند.

غلامشاهی ادامه داد: فرهنگ عاشورایی بر دفاع مقدس حاکم بود، به گونه‌ای که می توان جنگ تحمیلی را تجلی فرهنگ عاشورا در عصر حاضر دانست.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در خلیج فارس و آب‌های استان هرمزگان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا