ورزشی

دختران مدال آور قشم تجلیل شدند

دختران مدال آور قشم در رقابت های جودو، کاراته، شنا، والیبال و شطرنج توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم با حضور امام جمعه شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبر قشم، شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم از دختران مدال آور این شهر در رقابت های ورزشی جودو، کاراته، شنا، والیبال و شطرنج در آیینی با حضور امام جمعه شهرستان تقدیر کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بستر شکوفایی استعدادهای بانوان در عرصه های مختلف را فراهم آورد است.
وی افزود: زن مسلمان در لوای انقلاب اسلامی ایران با کسب قهرمانی های مختلف در رشته های ورزشی و ایستادن بر قلعه های رفیع علم و دانش به الگویی برای بانوان جهان تبدیل شده است.
امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: تحصيل، تهذيب و ورزش سه مولفه به هم پیوسته ای است که باید مورد توجه نسل جوان باشد.
حبیب بازماندگان قشمی رئیس شورای اسلامی شهر قشم نیز اظهار داشت: زیرساخت های ورزشی شهر قشم پاسخگوی نیازهای موجود و آینده پیش رو نیست.
وی افزود: توسعه زیرساخت های ورزشی شهر قشم باید همخوان با نیازهای شهر و نگاه به افق های پیش روی قشم توسعه یابد و شورا و شهرداری قشم در این راستا همواره نقش خود را ایفا کرده اند.
دکتر میرداد میردادی شهردار قشم نیز گفت: مطالبه گری باید با شناخت و بر اساس وظایف دستگاه ها انجام شود و با پیگیری آن را به ثمر رساند.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم حمایت از ورزشکاران را از وظایف خود می داند و برای گره گشایی از مسئل آنان آماده هم افزایی و همکاری با تمامی دستگاه ها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا