اجتماعی

۲۰ تیم پلیس راهور قشم آماده خدمات رسانی در نوروز شد

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قشم گفت: ۲۰ تیم از پلیس راهور این شهرستان مرزی برای خدمات رسانی به گردشگران و شهروندان در نوروز ۱۴۰۳ آماده شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سرگرد مهدی رسول زاده اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس راه از روز ۲۴ اسفندماه در جزیره قشم آغاز شده و تا ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی ادامه داد: شمار پاس پیاده در طرح نوروز جزیره قشم ۱۰ نفر است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قشم توضیح داد: همچنین پلیس راهور این شهرستان با استفاده از توان ۱۰ گروه خودرویی و ۲ گروه موتوری آماده خدمات رسانی در طرح نوروز است.

سرگرد رسول زاده خاطرنشان کرد: یک ایستگاه در شهر قشم و یک ایستگاه در شهر درگهان در مجموع ۲ ایستگاه در سرتاسر جزیره به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند.

وی گفت: پلیس در اجرا و برگزاری این طرح نوروزی تخلفات حادثه ساز را به منظور حفظ حقوق شهروندی به صورت جدی دنبال می کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قشم افزود: رانندگان وسایل نقلیه در صورت اعمال محدودیت های ترافیکی از سوی آن پلیس برای تسهیل در عبور و مرور همکاری لازم را در این ایام داشته باشند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قشم تاکید کرد: برخورد با تخلفات حادثه‌ ساز از جمله سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، استفاده نکردن از کلاه ایمنی و سوار کردن افراد در قسمت بار در طرح‌های نوروزی پلیس راهور به‌ صورت ویژه بررسی می شود.

وی یادآور شد، خواب آلودگی، سبقت و سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، عدم رعایت فاصله طولی و عدم رعایت حق تقدم مهمترین عامل تصادف در جاده ها است.

سرگرد رسول زاده از رانندگان ورودی به بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس خواست تا با رعایت قانون، سلامتی و ایمنی را به خود و دیگر گردشگران نوروزی هدیه دهند و جریمه های رانندگی را از سبد زندگی خود خارج کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا