اجتماعی

دو خداحافظی در یک روز/ خداحافظی فرمانده در تریبون نماز جمعه

فرمانده انتظامی قشم به همراه مدیر امور کار و خدمات اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم روز گذشته با مردم این جزیره خدا حافظی کردند.

به گزارش پایگاه خبری «خبر قشم»، سرهنگ مهراب کاظمی در سخنرانی خود با طلب حلالیت از مردم این شهرستان، گفت: خاطرات بسیار ارزشمندی از دوران حضورم در قشم و مردم با وفای این جزیره زیبا برای همیشه به یادگار خواهم داشت.

وی ادامه داد: اینک زمان خداحافظی فرا رسیده و از همه مردمان گرانمایه این شهرستان اعمم از شیعه و اهل سنت خداحافظی می‌کنم و از خدای مهربان درخواست دارم نام قشم هر روز درخشان تر از گذشته باشد.

وی همچنین با اظهار گلایه از تلاش عده‌ای برای ایجاد خلل در امور کار این نهاد مردمی،اظهار داشت: خوشبختانه تا آخرین روز ماموریت خود به همراه نیروهای جان بر کف انتظامی با قدرت در راه خدمت تلاش کردیم و اجازه ندادیم کوچک‌ترین خللی در ارائه خدمات به مردم ایجاد شود.
روز گذشته، علی اصغر موحد مدیر کار و خدمات اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم هم پس از حدود ۹ ماه مسیولیت این اداره، از سمت خود استعفا داد.
بنا به این گزارش؛ مردمی بودن یکی از ‌مهمترین شاخصه‌های فرمانده انتظامی شهرستان قشم بود که قشموندان از وی همیشه به نیکی یاد خواهند کرد.
همچنین مدیر کار و خدمات اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم هم به دلیل مقابله با زیاده‌خواهی شرکت‌هایی که خواستار ابقای نیروهای خارجی بدون مجوز خود بودند، با اقدامات انقلابی و اخراج دو هزار نیروی بدون مجوز از اتباع بیگانه، از سمت خود استعفا و با مردم قشم خدا حافظی کرد.
پایگاه خبری «خبر قشم» هم به نوبه خود برای این دو نیروی مخلص انقلاب، آرزوی توفیق دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا