عمرانی

چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان در قشم آغاز شد

بعد از چهار سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، چراغ نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در محل سالن مرکز نوآوری و نمایشگاه های بین المللی قشم روشن شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در 2 هزار 500 مترمربع مساحت و در 40 غرفه برپا شده و تا 29 بهمن از ساعت 17 تا 22 پذیرای علاقمندان است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به خبرنگاران اظهار داشت:اکنون پس از چهار سال وقفه شاهد برپایی دوباره نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور نمایندگان و شرکت‌های فعال و معتبر تولیدی کشور هستیم.

سعید اکبریان اظهار داشت: در این نمایشگاه انواع محصولات ساختمانی از جمله تجهیزات خانه هوشمند، دیوارهای سبک بتنی و الکریت مقاوم در برابر آوار، آجرهای نسوز، قزاقی و بتنی، کاشی های لعابدار، تجهیزات سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان، درب ضد سرقت، پنجره های دو جداره و سیستم های سرمایشی و گرمایشی به نمایش گذاشته شده است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی تعاونی‌های مسکن و انبوه سازان کشوری و استانی با آخرین فناوری‌های صنعت ساختمان عنوان کرد.

این مقام مسوول با تأکید بر نقش و اهمیت صنعت ساختمان به عنوان پیشران اقتصاد و یکی از ارکان اشتغال‌زایی گفت: حرکت در صنعت ساختمان، تکاپو در بخش‌های مختلف اقتصاد را به دنبال دارد و باید برای رونق و حرکت این صنعت گام‌هایی مهمی برداشته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا