سیاسی

خدمات دولت در قشم شاخص و آشکار است

فرماندار شهرستان قشم گفت: خدمات دولت مردمی ایران قوی در گستره شهرها و روستاهای شهرستان قشم شاخص، آشکار و ملموس است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم در شورای اداری و شورای تامین این شهرستان با ائمه جمعه شیعه و سنی قشم به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر، دهه شکرگزاری، جشن و جهاد تبیین است.

وی افزود: هزار و ۳۲ طرح در قالب ۲۲ بسته با اعتبار۱۰۵ هزار میلیارد تومان با حضور رئیس جمهور در هرمزگان به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: از ابتدای دولت تا کنون هزار و ۳۰۰ پروژه در هرمزگان به بهره برداری رسیده و و بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد تومان نیز ارزش پروژه‌هایی است که در سفر هیات دولت به استان کلنگ‌زنی خواهد شد.

محمدحسینی ادامه داد: دولت سیزدهم تا کنون در حوزه آب شهرستان قشم افزون بر ۵۴۴ میلیارد تومان را برای تامین آب ۳۶ هزار خانوار در نظر گرفته است.

وی گفت: احداث آب شیرین کن چهار هزار مترمکعبی باسعیدو، انعقاد خرید تضمینی از نیروگاه قشم مولد، خط انتقال به ۱۳ روستا، بهسازی آب شیرینکن شهر سوزا، ساخت مخازن ۳۰۰ و ۵۰۰ مترمکعبی، آب رسانی به شهرک های جدید روستاها، اصلاح و بازسازی شبکه های آب، ساخت مجدد ایستگاه های پمپاژی که فرسوده شده و اجرای خط انتقال آب به شهر درگهان از جمله این پروژه ها به شمار می رود.

فرماندار شهرستان قشم عنوان کرد: در حوزه ورزش ۳۳ زمین چمن مصنوعی در دولت سیزدهم احداث شده شد در حالی که پیش از استقرار دولت مردمی تنها ۱۲ زمین چمن مصنوعی در شهرستان قشم احداث شده بود.

محمدحسینی افزود: پروژه های نیمه تمام رها شده ورزشی پس از ۱۰ سال توسط دولت مردمی تامین اعتبار و تکمیل شد که سالن های ورزشی سلخ، هلر، سرریگ و گیاهدان نمونه‌هایی از آن هستند.

وی اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان دیروز با حضور وبیناری ‌وزیر بهداشت افتتاحیه‌هایی صورت گرفت و احداث پنج مرکز خدمات جامع سلامت، سه محل زیست پزشک، احداث پنج خانه بهداشت، چهار پایگاه اورژانس، هشت واحد بهداشتی درمانی در سطح شهرستان قشم داریم.

فرماندار شهرستان قشم گفت: در حوزه مسکن با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم ۶ هزار قطعه زمین مسکونی به جوانان شهرستان قشم واگذار شده است.

محمدحسینی بیان کرد: ساخت سه مدرسه ۱۲ کلاسه، ۲ مدرسه ۶ کلاسه، پنج مدرسه سه کلاسه و زمین‌های چمن مصنوعی مدارس از جمله خدمات دولت در بخش آموزش و پرورش شهرستان قشم به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در حوزه برق شهرستان نیز احداث ۷۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، ۱۳۷ دستگاه پست های هوایی و زمینی، تعویض شبکه هوایی مسی به کابل خودنگهدار به طول ۹۸ کیلومتر از جمله خدمات دولت سیزدهم است.

فرماندار شهرستان قشم گفت: افزون بر ۳۰ پروژه عمرانی در ایام الله دهه فجر امسال شهرستان قشم در سفر رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

محمد حسینی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در جبهه جهاد تبیین و تشریح خدمات دولت و نظام در سطح شهرستان بیش از پیش کوشا بوده و از فرصت مغتنم ایام الله دهه فجر در این راستا استفاده کنند.

دکتر محمدحسینی فرماندار و رییس شورای اداری شهرستان قشم، دکتر عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بخشداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی در اولین روز از ایام الله دهه فجر پس از تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و شهدا در مصلی امام علی(ع) با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر غلامرضا حاجبی و شیخ عبدالرحیم خطیبی ائمه جمعه شیعه و اهل سنت این شهرستان دیدار کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا