ورزشی

شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو به ظرفیت‌های قشم توجه کند

فرماندار شهرستان قشم گفت: شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های ورزشی قشم به ظرفیت‌های این جزیره توجه کند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، دکتر مالک‌ حسین‌زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو در راس هیاتی از مسوولان استانی و شهرستانی صنعت برق با فرماندار شهرستان قشم دیدار و گفتگو کرد.
دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم در این دیدار اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و سرمایه‌گذاری بر مبنای استفاده از ظرفیت های ورزشی جزیره قشم نیازمند همکاری وزارت نیرو است.
وی افزود: شهرستان قشم در ورزش‌های ساحلی و آبی ظرفیت‌های سرشاری دارد که سرمایه گذاری شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو می تواند مسیر بهره‌برداری حداکثری از این ظرفیت‌ها را شتاب دهد.
فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی قشم به عنوان یک شهرستان توریستی می تواند علاوه بر سودآوری برای سرمایه‌گذاران، نشاط اجتماعی و رونق کسب و کارهای محلی را نیز به همراه داشته باشد.
دکتر مالک‌ حسین‌زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو نیز با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی در کنار مسابقات ورزشی، خاطرنشان کرد: توسعه ورزش همگانی برای ارتقای سلامت کارکنان، بانوان و فرزندان شاغلان صنعت آب و برق از مهمترین برنامه‌های ورزش وزارت نیرو است و جزیره قشم در این زمینه فرصت‌های فراوانی دارد.
گفتنی است، ساحل پیمایی سراسری بانوان وزارت نیرو یادواره شهدای صنعت آب و برق با حضور ۱۵۰ بانوی ورزشکار از کارکنان شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو در مسیر ۱۷ کیلومتری ساحل طلایی تا پارک آفتاب جزیره قشم برگزار شد.
آیین اختتامیه این مسابقات شب گذشته با حضور فرماندار، امام جمعه، معاون حقوقی و پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو و مدیران شهرستان قشم در تالار آینه قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا