اخبار بانواناخبار مهم

گشایش نخستین بوستان بانوان منطقه آزاد قشم

در راستای افزایش رفاه بانوان و فراهم ساختن فضایی آرام، ایمن و زیبا برای تفریح زنان جزیره نخستین بوستان بانوان منطقه آزاد قشم گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، یکی از کمبودهای احصاء شده در جزیره، وجود فضای اختصاصی برای تفریح بانوان گردشگر و قشموند بود که با دستور عادل پیغامی، ویژه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان محل سابق باغ موزه گیاهشناسی به عنوان نخستین پارک بانوان منطقه آزاد قشم تخصیص یافت.
گفتنی است، سال گذشته طی تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه تهران و سازمان منطقه آزاد قشم قرار بود این مکان به پردیس بین‌الملل دانشگاه تهران تبدیل شود اما به دلیل اجرا نشدن مفاد تفاهم نامه از سوی دانشگاه تهران، تفاهمنامه لغو شد و هم اکنون این فضا به عنوان پارک بانوان منطقه آزاد قشم تخصیص یافت.
فضای سبز و محوطه عمرانی این بوستان طی یک سال گذشته پس از تحویل به دانشگاه تهران آسیب های جدی دیده بود که هم اکنون توسط معاونت عمرانی سازمان اصلاح و بهسازی شده است.
لازم به ذکر است، با توجه به موقعیت ویژه این فضا، پارک بانوان می تواند نقش مهمی در فراهم سازی بستر فعالیت های فرهنگی، ورزشی و تفریحی بانوان جزیره داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا