اجتماعی

کلید حل مسائل جزیره قشم، نخبگان جوان هستند

نشست هم‌اندیشی دستیار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور جوانان با جمعی از نخبگان جوان دانشگاهی جزیره قشم با هدف احصاء ظرفیت‌ها و حل مسائل و مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف جزیره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، محمدرسول طالبی در این جلسه با نخبگان جوان دانشگاهی جزیره بر ضرورت تشکیل کارگروه‌هایی با همکاری دانشگاه‌های و دانشجویان سطح جزیره برای شناخت بهتر مسائل موجود در این منطقه و طراحی بسته‌های حل مساله، تاکید کرد.
در این جلسه همچنین مقرر شد تا توسعه همکاری میان دانشگاهیان و سازمان منطقه آزاد قشم جهت احصاء ظرفیت‌ها موجود برای معرفی بهتر و استفاده تخصصی از توانمندی‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های کارآفرینی، همکاری‌های دانشگاه و صنعت، گردشگری، محیط زیست، آب، نفت و انرژی، فرهنگ و هنر، صنایع و اقتصاد دریامحور فراهم شود.


همچنین تصمیم گرفته شد برای اجرای برنامه‌ها و حل مشکلات پیش رو، سازمان منطقه آزاد قشم با تهسیل شرایط مشارکت و فعالیت نخبگان جوان و دانشگاهی برای ایجاد سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف، راه‌اندازی موسسات فرهنگی و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی جهت ارائه راهکارهای تخصصی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توان‌افزایی، نقش موثری را ایفا کند.
این نشست که با حضور محمدرسول طالبی، دستیار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور جوانان، حجت الاسلام محمد طاهری، رییس اداره آموزش سازمان منطقه آزاد قشم و بیش از 50 تن از نخبگان دانشگاهی جزیره در فضایی صمیمانه و همدلانه برگزار شد و حاضران به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا