ورزشی

ساحل نوردی سراسری بانوان وزارت نیرو در قشم برگزار می شود

شهردار قشم گفت: ساحل نوردی بانوان وزارت نیرو با مشارکت شهرداری قشم، وزارت نیرو و هیئت ورزش صنعت آب و برق استان در جزیره قشم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مهندس ساعدپناه قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، صادقی مدیر برق شهرستان قشم و سلیمی دبیر هیئت ورزش صنعت آب و برق هرمزگان با دکتر میرداد میردادی شهردار قشم دیدار و گفتگو کردند.
طی این نشست که به منظور انجام هماهنگی‌ها و برنامه ریزی جهت ساحل نوردی سراسری بانوان شاغل در شرکت های صنعت آب و برق کشور برگزار شد، شهردار قشم آمادگی این مجموعه برای مشارکت در امور حوزه بانوان را اعلام کرد.
مقرر شد این برنامه با مشارکت شهرداری قشم، وزارت نیرو و هیئت ورزش صنعت آب و برق استان از سوم تا پنجم دی ماه در جزیره قشم برگزار شود.
دکتر میرداد میردادی شهردار قشم تصریح کرد: بانوان مهمترین نقش را در استحکام بنیان خانواده و نشاط اجتماعی دارند،شهردار قشم همواره از امور مربوط به بانوان حمایت می کند.
وی افزود: برگزار این برنامه ها در قشم می تواند سر فصل نوینی را در حوزه ورزش و تفریحات ویژه بانوان رقم بزند لذا این رویداد را فرصتی مغتنم می دانیم.
میردادی کمبود زیرساخت های ورزشی تفریحی ویژه بانوان و خانواده‌ها را از کاستی های جزیره قشم برشمرد و خاطرنشان کرد: شهردار قشم در صورت تخصیص زمین و مجوزهای لازم از آمادگی اجرای پروژه های مورد نیاز شهر قشم در حوزه بانوان برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا