اجتماعی

صحنه راهپیمایی ۱۳ آبان، صحنه حمایت از دین و امنیت ماست

امام جمعه قشم گفت: صحنه راهپیمایی ۱۳ آبان، صحنه حمایت از دین و امنیت ماست.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از فارس ، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن انتقاد به عدم حضور سازمان منطقه آزاد در جلسه عنوان کرد: سیاست ما عین دیانت ماست و همه مدیران باید با نظام همراهی کنند و در مراسماتی که مربوط به ارزش‌های انقلاب است شرکت کنند.

وی افزود: به گفته حضرت آقا بعضی مدیران اداری هستند و بعضی دیگر جهادی هستند و این به این معناست که اگر مدیریت جهادی باشد دیگر برای کار کردن ساعت نمی‌شناسند.

امام جمعه قشم ضمن اشاره به امنیت کشور گفت: انسان‌هایی وجود دارند که بدون اینکه نامی از آن‌ها برده شوند جانشان را برای امنیت کشور فدا می‌کنند و ما در قبال این افراد مسئول هستیم.

وی اضافه کرد: صحنه حمایت از دین و امنیت ما همین صحنه راهپیمایی ۱۳ آبان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی در ادامه اظهار کرد: دشمنان روی دانش‌آموزان ما حساب باز گرده‌اند تا آن‌ها را فریب دهند و هرروز یک چالش درست کنند.

وی ادامه داد: خانواده دختر خانمی که در متروی تهران دچار سرگیجه و زمین خوردگی شد می گویند که ما راضی نیستیم عکس‌های او را پخش کنید اما جریانی وابسته به خارج از کشور پخش می‌کنند و روی ویدیوی مراسم تشییع جنازه هم صداگذاری می‌کنند تا مردم را در فضای مجازی فریب دهند و فضای جامعه را ملتهب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا