ورزشی

مسابقات کاراته قشم با شناخت نفرات برتر پایان یافت

مسابقات کاراته سبک شیتوریو شیتوکای هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش شهرستان مرزی قشم با حضور ۳۵ کاراته کا در پنج رده سنی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، رضا دریایی اظهار داشت: این مسابقات با هدف شناسایی و کشف استعدادهای سبک شیتوریو در شهرستان مرزی قشم و گرامیداشت کودکان شهید فلسطینی برگزار شد.

وی ادامه داد: طاها ملاپور و خالد قتالی در رده سنی خردسالان مقام‌های اول و دوم را کسب کردند، رهام محمدی و محمد امین رفیعی به مقام های اول و دوم رده سنی نونهالان «الف» دست یافتند و امیر سام رستم پور و علی اصغر جاشو محمدی هم در این رده سنی به طور مشترک سوم شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم توضیح داد: در ادامه این رقابت ها مقام‌های اول و دوم رده سنی نونهالان «ب» از آن سبحان ماهری و رضا ملاپور شد و محمد یاسین حمزه ای و محمد مهدی احمد زاده نیز به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

دریایی اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان و نونهالان این دوره از مسابقات پرهام مظفری، محمد قتالی و امیر حسین زارعی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی نوجوانان «الف یک» عنوان قهرمانی به علیرضا رئیسی زاده رسید و امیر مهدی پهلوان دوم شد.

وی گفت: در ادامه این مسابقات و در رده سنی نوجوانان «الف ۲» آرشام کریمی و طاها دادی نسب به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند و حسین رضایی و امیر علی رفیعی به طور مشترک سوم شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم افزود: در رده سنی نوجوانان «ب» نیز مهدی بمانی و حامد ذاکری مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و محمد مصطفی محمدی هم سوم شد.

به گفته وی، این رقابت ها با حضور نماینده سبک شیتوریو شیتوکای استان هرمزگان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و شهرداری قشم برگزار شد.

هفته تربیت بدنی و ورزش از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه ورزش همگانی برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا