اجتماعی

امام جمعه قشم: رزمندگان مقاومت اسلامی کابوس صهیونیست‌ها هستند

امام جمعه قشم گفت: رزمندگان و مبارزان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) این روزها کابوس صهیونیست ها به ویژه ببرهای کاغذی ارتش این رژیم جعلی، کودک کش و سفاک هستند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم با محکوم کردن اقدامات رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی در بمباران منازل مسکونی و قتل عام زنان، کودکان و سالخوردگان بی‌دفاع و سکوت حمایت آمیز دنیای غرب و مدعیان حقوق بشر اظهار داشت: امروز مردم مظلوم فلسطین زیر بمباران جنون آمیز و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی هستند و این قصه پرغصه‌ ۷۵ سال اشغال این سرزمین است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن صیهونیستی از مبارزان مقاومت فلسطین وحشت زیادی دارد و از این غیور مردان می ترسد، افزود: در جریان عملیات همه جانبه و بی‌نظیر «طوفان الاقصی» که رزمندگان مقاومت فلسطین علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز و ضربات مهلکی به صهیونیستها وارد کرده اند، باید به ۲ نکته اساسی و کلیدی توجه داشت.

امام جمعه قشم ادامه داد: نکته اول اینکه هیچ یک از ساکنین سرزمین های اشغالی مردم عادی نیستند که در فضای مجازی اینگونه القا می شود که به مردم عادی حمله شده است؛ مردم عادی کجای دنیا مسلح، غاصب و نژاد پرست هستند.

حجت‌الاسلام حاجبی اضافه کرد: نکته دوم اینکه اذیت و آزار روزانه صیهونیست ها سبب شد که یک انفجاری در مردم فلسطین ایجاد شود تا رزمندگان مقاومت با یک حمله برق آسا ضربات سخت و دردناکی به آنها وارد کنند؛ صهیونیست باید بدانند که متجاوز به یک سرزمین هستند و باید هر لحظه منتظر حملات رزمندگان مقاومت باشند.

شعارهای حمایت از فلسطین مردم قشم در مصلی امام علی (ع) طنین انداز شد

اقشار مختلف مردم شهرستان مرزی قشم بعد از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعارهایی با مضمون حمایت از مردم بی دفاع غزه، محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان غربی و منطقه ای آن و ضرورت اتحاد مسلمانان برای حمایت از فلسطینی ها بر آمادگی خود برای کمک به مردم فلسطین تاکید کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، پنج هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون یکهزار و ۵۰۰ نفر از صهیونیست‌ها کشته و سه هزار و ۴۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته های نظامی خود را اعلام می کند که به نظر می رسد این کار را به علت شمار بالای تلفات نظامیان خود و ترس از واکنش ها در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می دهند.

از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و قتل عام زنان و کودکان فلسطینی، حملات علیه صهیونیست ها در سراسر جهان به ویژه کشورهای اسلامی و عربی افزایش یافته است.

اخیرا یک پلیس مصری نیز گردشگران صهیونیست را هدف قرار داده و تعدادی از آنها را کشته و تعداد دیگری را زخمی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا