خانه

فراخوان طراحی 5 مرکز اجتماع محور در قشم

مدیر شهرسازی و معماری سازمان منطقه آزاد قشم فراخوانی برای ارائه طرح 5 مرکز اجتماع محور برپایه توان ملی با رویکرد حضورپذیری و خلق فضاهای جمعی در قشم خبر داد.

مدیر شهرسازی و معماری سازمان منطقه آزاد قشم فراخوانی برای ارائه طرح 5 مرکز اجتماع محور برپایه توان ملی با رویکرد حضورپذیری و خلق فضاهای جمعی در قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، علیرضا عجمی با اعلام این خبر گفت: این فراخوان با هدف ارتقاء الگوهای مناسب طراحی با استفاده از توان ملی به منظور طراحی ۵ مرکز اجتماع محور در شهر قشم در سطح ملی طراحی شده است.
وی رویکرد عمده این فراخوان را حضورپذیری و خلق فضاهای جمعی، تعاملی و خانواده محور، در راستای الگوهای توسعه پایدار و بازآفرینی ارزش‌های بومی جزیره قشم برشمرد و افزود: این مدیریت آماده دریافت ایده های خلاقانه برای طراحی معماری فضاهای ذکر شده است.
به گفته عجمی، طرح منتخب پس از اعلام نظر نهایی و طی سایر مراحل به عنوان طرح طرف قرارداد با سازمان منطقه آزاد قشم انتخاب می شود و جایزه آن در قالب هزینه طراحی در قرارداد بین طراح و سازمان منطقه آزاد قشم منظور خواهد شد.
مدیر شهرسازی و معماری سازمان منطقه آزاد قشم ضمن دعوت از ایده پردازان، طراحان و معماران سراسر کشور گفت: علاقمندان می توانند ایده طرح معماری خود را تا تاریخ ۳۰ مهر ماه به دفتر این مدیریت ارسال نمایند.
مدارک مورد درخواست:
1- طراحی حجمی به صورت دستی و یا سه بعدی
2- توضیحات فنی نوشتاری و ترسیمی لازم درباره معماری
3- نقشه‌ها، ایدئوگرام‌ها و توضیحات به همراه فایل‌های دیجیتال مرتبط بر روی لوح فشرده یا پست الکترونیکی
آدرس ارسال آثار:
استان هرمزگان، جزیره قشم، شهر قشم، میدان ژئوپارک، جنب اسکله بهمن، ساختمان معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم
شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۵۲۴۱۰
Qfzomrani@gmail.comپست الکترونیک:
کد پستی :
7951916155

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا