آموزشی

مهارت آموزی و توانمندسازی دانش آموزان جزیره قشم در حوزه نفت و انرژی

تفاهم مشارکت و همکاری سه جانبه با هدف توسعه فعالیت های علمی، آموزشی، پژوهشی و مهارتی میان مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، مدیریت نفت و انرژی این سازمان و اداره آموزش و پرورش قشم به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، این تفاهم در راستای اجرای سیاست های سازمان منطقه آزاد قشم جهت توسعه و تقویت فرهنگ و آموزش به منظور بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود در سطح جزیره و با توجه به اهمیت موضوع مسئولیت اجتماعی جهت آموزش و توانمندسازی جامعه محلی به امضای طرفین رسید.

طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی جهت برگزاری بازدیدهای علمی و آموزشی از صنایع نفت و انرژی مستقر در جزیره، توانمندسازی و مهارت افزایی دانش آموزان نسبت به حوزه اقتصاد انرژی، برگزاری سمینارهای علمی و نمایشگاه صنعت نفت و انرژی در مدارس و تهیه محتوای آموزشی و علمی برای دانش آموزان جزیره قشم صورت خواهد گرفت.

مشارکت در ایجاد پژوهشکده نفت و انرژی جهت انجام مطالعات و برگزاری دوره های آموزشی و علمی برای دانش آموزان، مشارکت در ایجاد تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با تقویت پژوهشکده های علمی جوانان و نوجوانان، اجرای پروژه های تحقیقاتی دانش آموزی متناسب با اهداف صنایع نفت و انرژی و ایجاد بانک اطلاعاتی دانش آموزان مستعد بخش های دیگری از تفاهم نامه هستند که اجرایی می شود.

براساس این گزارش، این تفاهم نامه سه جانبه به امضای مجتبی سلیمی، مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، صادق قاسمی، مدیر نفت و انرژی این سازمان و حسین رنجبر، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان قشم رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا