اجتماعی

آمادگی پلیس قشم برای خدمت به عزاداران پیامبر اکرم(ص) و دو سبط اکبرش

 فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: پلیس برای خدمت و تامین نظم و امنیت آیین های عزاداری و هیات های مذهبی سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و دو سبط اکبرش در آخرین روزهای ماه صفر در سطح این شهرستان مرزی در آمادگی کامل به سر می برد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سرهنگ مهراب کاظمی با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و شهادت ۲ سبط اکبرش افزود: تمامی عوامل این فرماندهی آماده تامین امنیت عمومی مورد نیاز برای برگزاری هر چه با شکوهتر آیین های عزاداری و سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در مناطق مختلف شهری و روستایی سرزمین آب و آفتاب هستند.

وی ادامه داد: تمامی برنامه ریزی های لازم برای حضور شایسته پلیس در میان گروههای مختلف عزاداری و تامین امنیت و آسایش آنها با حفظ حرمت و قداست برنامه های سوگواری هیات های مذهبی در محافل عمومی و اختصاصی انجام پذیرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: ماموران دیگر بخش‌های پلیس از جمله پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی، پلیس امنیت و یگان امداد نیز به طور محسوس و نامحسوس در محل‌های برگزاری مراسم‌ها حضور داشته و امنیت عزاداران را برقرار خواهند کرد.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه ماموران انتظامی در نقاط مختلف این شهرستان مرزی مستقر هستند، اظهار داشت: قشموندان در صورت هرگونه نیاز به حضور پلیس، علاوه بر تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، می‌توانند به ماموران مستقر در سطح میادین و محلات نیز مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا