آموزشی

برگزاری دوره آموزشی قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در قشم

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی «قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان» برای تمامی فعالان اقتصادی و صنفی حقیقی و حقوقی در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار داشت: با توجه به اینکه اجرای قانون پايانه های فروشگاهی و سامانه موديان و نيز ارسال الكترونيكی صورتحساب های فروش از ابتدای مهرماه سال جاری اعمال و الزام گرديده است، برای برگزاری این دوره آموزشی برنامه ریزی شد.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی اطلاع رسانی، اگاهی بخشی، آموزش و پاسخگویی به سوالات و ابهامات احتمالی فعالان اقتصادی قشم برای تمامی فعالان صنفی، کسبه، تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان جزیره است.
به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته این دوره آموزشی به صورت رایگان در تاریخ 29 شهریورماه سال جاری با همکاری اداره کل سازمان امور مالیاتی استان هرمزگان برگزار می شود.
امیری در پایان خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای صنفی، تولیدی و فعالان اقتصادی در منطقه آزاد قشم با دریافت و تمدید مجوز از سازمان منطقه آزاد و فعالیت و انجام تکالیف قانونی از جمله تسلیم اظهارنامه و ارائه اطلاعات عملکرد مالی حساب مشمول معافیت مالیاتی پیش بینی شده در قوانین خواهند بود.
گفتنی است؛ قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان به عنوان بستر اصلی جهت اجرای قوانین مالیاتی است و همه کسانی که مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده هستند مکلف به عضویت و ثبت نام در سامانه مودیان بوده و برای فروش کالا و خدمات خود باید صورتحساب الکترونیکی صادر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا