ورزشی

طرح‌های ورزشی به ارزش 185 میلیارد ریال در توریان قشم افتتاح شد

استاندار هرمزگان، سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی روستای توریان قشم به ارزش 185 میلیارد ریال همزمان با هفتمین روز از هفته دولت افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مهدی دوستی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌های ورزشی افزود: این طرح‌ها با تخصیص 185 میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت 2 هزار و 446 مترمربع احداث شده است.

وی بیان کرد: احداث زمین چمن مصنوعی این روستا به مساحت یکهزار و 300 مترمربع و اعتبار 13 میلیارد ریال از سال 1400 آغاز شده بود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار کرد: سالن ورزشی توریان قشم نیز به مساحت یکهزار و 146 مترمربع، 172 میلیارد ریال ارزش دارد که ساخت آن در سال 1394 آغاز و امروز در راستای سیاست اولویت بخشی دولت مردمی به طرح‌های نیمه‌تمام افتتاح شد.

توریان، روستایی در بخش مرکزی شهرستان قشم است که بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن برابر با ۲ هزار و ۳۳۹ نفر (۶۲۵ خانوار) است.

محمد محمدحسینی تختی فرماندار، اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان قشم، عادل پیغامی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان قشم و جمعی دیگر از مسوولان استانی و شهرستان استاندار هرمزگان را در سفر به قشم همراهی می کنند.
در سفر نیم روزه استاندار هرمزگان به شهرستان قشم افزون بر هزار و 760 میلیارد ریال طرح در حوزه شهرستانی و منطقه آزاد قشم بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا