اقتصادی

معرفی بسته های سرمایه گذاری در 15 نمایشگاه داخلی و خارجی

مشاور و قائم مقام دبیر شورای عالی مناطق آزاد در ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات مناطق آزاد کشور گفت: از ابتدای سال جاری برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد کشور در 15 نمایشگاه داخلی و خارجی(هفت نمایشگاه داخلی و هشت نمایشگاه خارجی) کشورهای هدف، برنامه ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مسعود حسین پور در جلسه ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات مناطق آزاد در قشم، اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای تابستان، مناطق آزاد جدید و مناطق ویژه اقتصادی کشور نیز بسته های سرمایه گذاری خود را تهیه کرده و برای ارائه در نمایشگاه ها آماده می شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم با فعالیت شبکه ای و هم افزایی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، شاهد توسعه روابط اقتصادی، ایجاد رونق تولید، توسعه صادرات و تسهیل سرمایه گذاری در این مناطق باشیم.

قائم مقام دبیر شورای عالی افزود: بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد، نیازمند یک بانک اطلاعاتی در قالب های مختلف برای معرفی و عرضه به سرمایه گذاران است.

به گفته حسین پور؛ در زمستان گذشته 50 بسته سرمایه گذاری و بهار امسال نیز، 50 بسته سرمایه گذاری دیگر (مجموعا 100 بسته) در هر کدام از مناطق آزاد کشور، تهیه و به سرمایه گذاران معرفی شده است.

وی ادامه داد: معرفی بهتر و بازاریابی و فروش بسته های سرمایه گذاری تهیه شده در مناطق آزاد، مهم ترین هدف گذاری صورت گرفته در تابستان امسال است که امیدواریم 60 درصد از این فرصت ها به سرمایه گذاران واگذار شود.

قائم مقام دبیر شورای عالی مناطق آزاد در ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات مناطق آزاد کشور تصریح کرد: مناطق آزاد کشور با تشکیل چهار کمیته تخصصی و نظارت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، در نمایشگاه های داخلی و خارجی حضور پیدا خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا