اقتصادی

بررسی توانمندی فنی مجموعه‌های دانش‌بنیان حوزه شیلات و کشاورزی برای جذب سرمایه‌گذاران واقعی

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم از بررسی تخصصی توانمندی فنی 20 مجموعه دانش‌بنیان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع شیلاتی و کشاورزی در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مریم نوری بالانجی با بیان این خبر اظهار داشت: پس از برگزاری نخستین همایش روش‌های نوین مدیریت در آبزی‌پروری و همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قشم در اسفندماه گذشته، این مجموعه‌ها برای بررسی شرایط و اخذ مجوزهای لازم جهت سرمایه‌گذاری در جزیره حاضر شدند.
وی ادامه داد: در سال جاری برای نخستین بار توانمندی فنی متقاضیان سرمایه‌گذاری از لحاظ علوم نوین و دانش روز واحدهای دانش‌بنیان مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: پس از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته و با همکاری مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید و اداره کل شیلات استان هرمزگان در نهایت سه شرکت دانش‌بنیان در حال اخذ مجوزهای نهایی جهت تولید محصولات استاندارد و با کیفیت بالا در زمینه تولید خوراک دام طیور و آبزیان هستند.
نوری بالانجی در پایان گفت: برای معرفی جزیره قشم به عنوان اولین جزیره شیلاتی کشور و دستیابی به هدف‌گذاری صورت گرفته در برنامه توسعه کشور و همچنین افزایش تولید محصولات شیلاتی و آبزیان، نیازمند هم‌افزایی بخش های مختلف و انتقال دانش روز و تکنولوژی‌های جدید هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا