اجتماعی

تقدیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از کادر پروازی سفر حج زائران قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دومین روز از اعزام زائران بیت الله الحرام با پرواز مستقیم از فرودگاه بین المللی قشم به جده در کشور عربستان، از کادر پروازی هواپیمایی ایران ایر تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، عادل پیغامی اظهار داشت: برقراری پرواز مستقیم از جزیره قشم به سرزمین وحی یک اتفاق بزرگ برای مردم این منطقه است و نام خط هوایی ایران ایر و کادر پروازی آن در تاریخ این جزیره ثبت می شود.
وی ادامه داد: خدمت گذاری به مردم در نظام جمهوری اسلامی یک عمل عبادی است و فعالیت های صورت گرفته درخصوص خدمات رسانی به زائران سفر حج نیز اقدام بسیار شایسته ای است و جای قدردانی دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش های صورت گرفته جهت انجام پرواز مستقیم از جزیره قشم به بیت الله الحرام با هدف خدمت رسانی به مردم و افزایش ایمنی و تسهیل سفر زائران سفر عبادی حج صورت گرفته است و امیدواریم این رخداد مهم در آینده نیز ادامه یابد.
براساس این گزارش، در دومین روز از اعزام حجاج به صورت مستقیم از فرودگاه بین المللی قشم به جده عربستان، ۲۱۸ تن از زائران بیت الله الحرام با پرواز هواپیمایی ایران ایر، فرودگاه بین المللی قشم را به مقصد سرزمین وحی ترک کردند.
گفتنی است، با برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم امسال برای نخستین بار اعزام حجاج با دو پرواز مستقیم از فرودگاه بین المللی قشم به سرزمین وحی صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا