اجتماعی

۳۳ هزار متر مربع از معابر شهر رمکان جزیره قشم آسفالت شد

 شهردار شهر رمکان از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم از آسفالت ۳۳ هزار متر مربع از معابر این شهر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، طاها ابراهیمی قشمی  افزود: آسفالت تمامی معابر شهر رمکان یکی از رویکردهای اصلی شهرداری و شورای اسلامی این شهر از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است و با توجه به این موضوع عملیات آسفالت معابر این شهر با هدف بهسازی، بهبود عبور و مرور شهری و زیرسازی در خیابان‌های شهاب و خاتم الانبیاء (ص)، محله بلال و شهرک توحید انجام شده است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح آسفالت تمامی معابر این شهر گفت: شهرداری رمکان از ابتدای شهر شدن رمکان، خدمات‌ رسانی به شهروندان در حوزه‌ های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت‌ های شهرداری به شمار می‌ رود.

شهردار رمکان توضیح داد: در ۱۸ ماه گذشته و از ابتدای شهر شدن رمکان تاکنون بیش از ۷۵ هزار متر مربع از معابر این شهر آسفالت شده است.

ابراهیمی قشمی با تاکید بر نیاز ضروری آسفالت معابر این شهر اضافه کرد: با توجه به وسعت شهر رمکان هنوز معابر خاکی زیادی در بافت قدیم و به خصوص در شهرک های این شهر وجود دارد که نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌ سازی آمد و شد وسایل نقلیه، تامین آرامش و آسایش شهروندان ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به بهسازی و آسفالت خیابان شهاب این شهر اظهار کرد: عملیات زیرسازی، جدول گذاری، جمع‌ آوری آسفالت قبلی و آسفالت مجدد این خیابان به مساحت ۱۲ هزار متر مربع انجام شده و جدول گذاری جدول گذاری رفیوژ میانی و روشنایی این خیابان که ورودی شهر از سمت سوزا می باشد نیز به زودی آغاز خواهد شد.

شهردار رمکان به برنامه های آینده این شهرداری و شورای اسلامی این شهر در سال جاری اشاره و اعلام کرد: روند اجرای فعالیت های عمرانی این شهر با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری در راستای تامین رفاه و جلب رضایت مندی شهروندان در دستور کار قرار گرفته و با نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر رمکان، در کنار آسفالت معابر، احداث پارک به مساحت ۱۵ متر مربع، ساماندهی خورها، احداث ساختمان آتش نشانی و تجهیز ناوگان خدمات شهری از مهمترین برنامه های شهرداری در سال جاری خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا