اجتماعی

فرمانداری قشم در ارزیابی عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان رتبه برتر را کسب کرد

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از قرارگیری فرماندار قشم در جمع برترین‌های ستاد ساماندهی امور جوانان خبر داد و گفت: در ارزیابی عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان، فرماندار قشم به همراه بستک و پارسیان از استان هرمزگان حائز رتبه برتر شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مظفر مهری خادمی، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان امروز در گفت و گویی رسانه ای از قرارگیری فرماندار قشم در جمع برترین‌های ستاد ساماندهی امور جوانان خبر داد و گفت: در ارزیابی عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان، فرماندار قشم به همراه بستک و پارسیان از استان هرمزگان حائز رتبه برتر شدند.

 وی افزود: ستادهای ساماندهی امور جوانان با محوریت موضوعات مرتبط با امور جوانان جهت تقسیم کار بین دستگاهی و افزایش هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌ها در اجرای سیاست‌های دولت در حوزه جوانان تشکیل شده‌است.

مهری خادمی خاطرنشان کرد: همچنین در ارزیابی عملکرد ستادهای استانی، استان هرمزگان همراه با استان‌های یزد، فارس، آذربایجان شرقی، اصفهان، 
سمنان و گلستان بیشترین تعداد ستادهای استانی برگزار شده در سال 1401 را داشته‌اند.

وی ضمن تقدیر از تلاش فرمانداران شهرستان‌های هرمزگان به ویژه قشم، پارسیان و بستک در جهت پیگیری مصوبات ستاد امور جوانان عنوان کرد: در ارزیابی‌های کشوری همچنین استان هرمزگان همراه با استان‌های یزد، قم، آذربایجان شرقی، گلستان، ایلام و سمنان به ترتیب بیشترین درصد تحقق ستادهای شهرستانی در سال 1401 را داشته‌اند.

این مقام مسئول، حوزه جوانان و برنامه‌ریزی‌های دولت جهت کمک و بهبود شرایط در این حوزه را حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: برکت حضور جوانان در صحنه‌های مختلف، آنقدر با اهمیت است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، جوان را مهم‌ترین ظرفیت ایران برای تحقق آرمان تمدن اسلامی معرفی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در پایان با بیان اینکه دولت سیزدهم مسئله جوانان و رفع مشکلات این حوزه را یکی از مهمترین بخش‌های کاری خود می‌داند، گفت: مسئله مسکن، شغل، ازدواج و نیز مباحث فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، رسانه‌ها و فضای مجازی همه مربوط به جوانان است و فعالیت در ستادهای جوانان و پیگیری مصوبه‌های آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا