اجتماعیاخبار مهم

درخشش نام قشم در اخبار ملی

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان‌ منطقه آزاد قشم از درخشش نام این‌جزیره در اخبار مهم ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار “خبر قشم”، حسین‌ مرادی در آخرین روز هفته دولت در سالن‌ مرکز رشد و در حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به خبرنگاران، اظهار داشت: اتفاقات مهمی که در دوره جدید اداره این سازمان در حوزه‌های مختلف صنعتی و اقتصادی قشم رقم خورده است، موجب شده تا شاهد ارتقا اخبار این‌ منطقه آزاد در سطح‌ ملی باشیم.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون پایگاه‌های خبری با یک هزار و 553 خبر از قشم بیشترین سهم با رقم61 درصد اخبار این‌ جزیره را به خود اختصاص داده‌اند.
به گفته سخنگوی سازمان‌ منطقه آزاد قشم، امسال همچنین ۲۳۹ خبر در واحد خبر سازمان منطقه آزاد قشم تولید و منتشر شده است.
وی افزود: خوشبختانه اخبار سطح‌ملی قشم در دولت سیزدهم بشدت افزایش داشته به طوری که ۲ هزار و ۶۰۵ گردش خبری قشم در سطح ملی به ثبت رسیده و اخبار منتشر شده در خبرگزاری‌های اصلی کشور ۶۵۷ مورد معادل ۲۶ درصد اخبار می‌باشد.
به گفته مرادی، روزنامه‌ها هم در این‌ مدت با نشر ۳۹۵ خبر توانسته‌اند از سهم ۱۳ درصدی اخبار این منطقه برخوردار شوند.
وی یادآور شد: با حضور نماینده رسانه ملی در قشم شاهد پوشش مهمترین اخبار این منطقه آزاد هستیم.
شایان ذکر است؛ در این‌ مراسم ابتدا افشار فتح‌الهی مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم گزارش جامعی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آتی این سازمان را برای خبرنگاران ارائه کرد و سپس حجت‌الاسلام محمد سعید آخوندی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، سید محمد حسینی معاون توسعه و برنامه ریزی و سید محمد قدسی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم هم عملکرد معاونت‌های خود را اطلاع رسانی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا