گردشگری

ثبت ورود افزون بر 770 هزار گردشگر در قشم/آمار ورودی جزيره همچنان مثبت است

رئيس ستاد اجرايی خدمات سفر قشم گفت: روند ورود ميهمانان و گردشگران به جزيره قشم با آماری افزون بر حضور 770 هزار گردشگر در اين منطقه، همچنان مثبت است.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، افشار فتح الهي با اعلام اين مطلب در جلسه روز پنجشنبه ستاد اجرايي خدمات سفر قشم، اظهار داشت: از 25 اسفند 1401 تا پايان نهمين روز از فروردين امسال، 770 هزار و 580 نفر گردشگر و شماری از ميهمانان خارجي به جزيره زيباي قشم سفر كرده اند.
وي ادامه داد: آمار ورودي ميهمانان به جزيره قشم در 14 روز و مقايسه آن با رقم 617 هزار و 506 مسافر ورودی در نوروز 1401 نشان از رشد ۲۵ درصدي ورودی ها به اين منطقه آزاد در سال جديد دارد.
به گفته رئيس ستاد اجرايی خدمات سفر قشم، آمار مربوط به مسافران ورودی قشم كه بوسيله خودرو به اين جزيره سفر كرده اند هم با توجه به ثبت ورود 625 هزار دستگاه خودرو در تعطيلات امسال و مقايسه آن با رقم 464 هزار و 477 دستگاه سال گذشته، شاهد رشد 34 درصدی اين بخش هستيم.
او افزود: ورود 22 هزار و 352 گردشگري كه از مسير هوايی به قشم سفر كرده اند و مقايسه آن با رقم 19 هزار و 903 ميهماني كه سال گذشته از طريق فرودگاه بين المللي سازمان منطقه آزاد وارد اين جزيره شدند هم نشان از رشد 12 درصدی دارد.

وي با اشاره به تعطيلات رسمي چهار روزه ادارات (10 تا 13 فروردين)، اظهاراميدواری كرد كه در اين مدت هم شاهد سفر شمار زيادی از هموطنانمان از نقاط مختلف كشور با هدف بهره بردن از ظرفيت هاي كم نظير گردشگری قشم و آب و هوای كاملا بهاری اين جزيره باشيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا