اجتماعی

ساخت 7 پارک محله‌ای با اعتبار 90 میلیارد ریال در قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ساخت 7 پارک محله‌ای بااعتبار 90 میلیارد ریال باهدف توسعه فضای رفاهی و سبز شهر قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، افشار فتح الهی در مراسم روز درختکاری و هم‌زمان با افتتاح پارک محله‌ای شهدا در شهرک بوستان شهر قشم اظهار داشت: با همکاری مجموعه معاونت فنی و عمرانی، 7 پارک به مساحت بیش از 22 هزار مترمربع، در محله‌های مختلف شهر قشم ساخته و به‌تدریج تا پیش از آغاز سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: افتتاح پارکی به نام شهدای جزیره در روز درختکاری فرصتی است که با حضور والدین شهدا، 17 درخت به یاد 17 شهید سرافراز قشم کاشته شود.

در ادامه مراسم روز درختکاری، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام‌جمعه شهرستان قشم نیز این آیین را یکی از بهترین سنت‌های حسنه کشور خواند و گفت: کاشت درخت سنتی شایسته است که در حفظ محیط‌زیست و بهبود زندگی مردم تأثیر بسزایی دارد.
در ادامه این مراسم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از مراحل بازسازی پارک محله سجادیه شهر قشم و مراحل احداث پارک خطی گلستان شمالی بازدید کردند.
پارک سجادیه واقع در محله سجادیه دارای وسعتی بالغ‌بر 2 هزار و 300 مترمربع است که در مرحله بازسازی، نصب نورپردازی و وسایل بازی کودکان قرار دارد.
پارک خطی گلستان شمالی نیز در محور اتصال میدان امام قلی به میدان حافظ شهر قشم، یک هزار و 675 مترمربع وسعت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا