گردشگری

آماده‌سازی «پارک هرمز» برای میزبانی گردشگران نوروزی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از محل احداث پارک هرمز، بر ضرورت آماده‌سازی این پارک برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی در شهر قشم تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، افشار فتح الهی در این بازدید که با حضور معاون فنی و زیربنایی و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد؛ اظهار داشت: با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و ایام پرتردد گردشگری در جزیره قشم، تلاش برای آماده‌سازی و زیباسازی شهر قشم با جدیت بیشتری باید در دستور کار قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با برنامه‌ریزی منسجم، بسیج تمامی امکانات و همکاری بخش‌های مختلف، امیدواریم شرایط برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات پیش رو فراهم شود.
بر اساس این گزارش، پارک هرمز در زمینی به مساحت هفت هکتار در شهر قشم واقع ‌شده است و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته فاز نخست احداث آن تا پایان سال و به‌منظور ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی به بهره‌برداری خواهد رسید.
نصب و راه‌اندازی تأسیسات روشنایی، تسطیح و انجام عملیات خاکی، جدول‌گذاری، احداث نمازخانه، مجتمع غذایی، زمین‌های ورزشی، سرویس بهداشتی و بخشی از امکاناتی است برای بهره‌برداری از پارک هرمز پیش‌بینی‌شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا