ایران

قشم؛ میزبان گردهمایی معاونین فرهنگی سازمان های مناطق آزاد

هفدهمین گردهمایی معاونین و مدیران فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق سازمان های مناطق آزاد کشور به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

به گزارش فرینا، این گردهمایی به مدت سه روز از روز سه شنبه ۱۳ آذرماه آغاز و تا روز پنجشنبه ۱۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.

ارائه گزارش ۶ ماهه نخست سال ۹۷، پیش نویس بودجه معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق سال ۹۷، پیشنهاد ساختار سازمانی معاونت فرهنگی سازمان های مناطق آزاد براساس تغییر ساختار سازمانی دبیرخانه و گزارش یکی از «پروژه های شاخص» منطقه در حوزه معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق در مناطق از هدف برگزاری این گردهمایی است.

در این گردهمایی علاوه بر معاونین فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق سازمان های مناطق آزاد کشور و مدیران حوزه های مختلف این معاونت، اساتید صاحب نظر در حوزه های مرتبط نیز حضور خواهند داشت.

در طول روزهای برگزاری این گرهمایی، دوره ها و جلسات تخصصی با حضور این اساتید در مواردی چون برگزاری کارگروه های تخصصی در زمینه صنایع خلاق، گردشگری و میراث فرهنگی، آموزش، اجتماعی، صنایع فرهنگی و خلاق برگزار خواهد شد.

همچنین معرفی جشنواره بین المللی فرهنگی ـ هنری قرآنی و ارائه برنامه ها براساس «بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد» از دیگر برنامه های این نشست است.

بازدید از ظرفیت های فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد قشم از دیگر برنامه هایی است که در حاشیه این نشست برگزار می شود.

گردهمایی معاونین و مدیران فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق سازمان های مناطق آزاد کشور به صورت ادواری در مناطق آزاد کشور برگزار می شود و نشست های پیشین به میزبانی مناطق آزاد کیش و ارس برگزار شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا