فرهنگی هنری

ترویج گردشگری مسئولانه و مومنانه/فرهنگ مردمان جنوب اولویت برنامه های فرهنگی قشم

همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان با حضور در مجتمع های تجاری ضمن تبریک فرارسیدن میلاد بانوی دو عالم به ترویج گردشگری مسئولانه و مومنانه پرداختند.

به گزارش پایگاه خبرقشم، حجت الاسلام محمدسعید آخوندی با اعلام این خبر گفت: حضور در مجتمع های تجاری با هدف تبریک میلاد بزرگ بانوی اسلام و روز مادر و ایجاد فضای همدلی بین گردشگران و کسبه در راستای رعایت شئونات اسلامی انجام شد.

وی ادامه داد: در این برنامه جمعی از مسئولان شهرستان از جمله امید مهدوی مجد، دادستان، مرتضی فیروزی، رییس دادگستری قشم و سرهنگ محراب کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان حضور داشتند.

به گفته حجت الاسلام آخوندی، ترویج گردشگری مسئولانه و مومنانه با توجه به فرهنگ غنی و اسلامی مردمان جنوب کشور به ویژه جزیره پهناور قشم یکی از اولویت های در نظر گرفته شده در پیشبرد برنامه های فرهنگی است.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: خوشبختانه اکثر گردشگران حاضر در جزیره در رعایت شئونات اسلامی پیشگام هستند و موارد محدود تخطی از قانون و عرف نیز در فضای همدلانه و با گفتگو بین مردم و مسئولان نیز برطرف گردید.

وی ادامه داد: ایجاد فضایی امن، متعهدانه و منطبق با موازین شرعی و اخلاقی برای حضور آزادانه و فعالانه گردشگران و خانواده ها در سطح جامعه مطالبه بخش بزرگی از مردم است که توسط مسئولان شهرستانی پیگیری می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا