ورزشی

شناورسازی پی پشت قهرمان مسابقات فوتبال نونهالان قشم شد

فوتبالیست‌های نونهالان تیم شناور سازی پی‌پشت قشم موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال نونهالان قشم گرامیداشت شهید امیری دوماری شدند.

به گزارش پایگاه خبرقشم، این مسابقات با حضور ۱۱ تیم در ۳ منطقه (بخش مرکزی قشم، شهاب – حرا) روز چهارشنبه ۱۴ دیماه ۱۴۰۱ آغاز،شد و در بازی پایانی که در زمین روستای پی‌پشت برگزار شد، تیم نونهالان شناور سازی پی‌پشت با شکست دادن تیم طبل جوان، به مقان قهرمانی این‌ مسابقات رسید.
بنا به این گزارش، یوسف بدوی و الیاس ابراهیمی از تیم شناورسازی به ترتیب بعنوان بهترین بازیکن و دروازه بان برتر، «شاهرخ ایرانی» از تیم طبل جوان بعنوان آقای گل معرفی و تجلیل شدند.

شایان ذکر است؛ ضربه‌های پنالتی دو تیم در وقت قانونی با نتیجه (۴_۴) به پایان رسید و در نهایت تیم شناور سازی پی پشت با نتیجه ۷ بر ۶ به مقام قهرمانی دست یافت.

آیین اختتامیه پیکارهای نونهالان قشم با حضور مسئولین ورزشی، اعضای هیئت فوتبال جمعی از پیشکسوتان فوتبال و همچنین استقبال خوب خانواده ها در مجموعه ورزشی شناورسازی پی پشت برگزار شد.
در حاشیه بازی فینال، رییس هیات فوتبال گفت: برگزاری مسابقه در تمامی رده‌های سنی جزو برنامه های محوری این هیات است که با همکاری تیم‌ها، باشگاه‌ها ، اداره ورزش و جوانان و سازمان منطقه آزاد قشم پیگیری می‌شود که این مسابقات نقش مهمی در توسعه رشته فوتبال و ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران دارد.
امید عبدی، با بیان اینکه امور فرهنگی در کنار فعالیت‌های ورزشی جزو اولویت‌های هیات است ادامه داد: توسعه کمی و کیفی فوتبال به همکاری مسئولان و صنایع نیاز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا