حوادث

سارقان ۱۵ دستگاه موتورسیکلت در قشم دستگیر شدند

فرماندهی انتظامی شهرستان قشم از دستگیری چهار نفر از سارقان ۱۵ دستگاه موتور سیکلت در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، سرهنگ مهراب کاظمی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت و شکایت مالباخته ها، پی‌ جویی های پلیسی برای شناسایی سارقان و کشف موتورسیکلت های مسروقه در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

وی توضیح داد: در این راستا ماموران کلانتری ۱۱ جانبازان شهرستان قشم با انجام اقدامات پلیسی، باند سارقین را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، چهار عامل اصلی این سرقت ها را در ۲ مخفیگاه مجزا دستگیر و از محل اختفا آنان ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان قشم ادامه داد: در تحقیقات انجام شده، متهمین اقرار کردن چندین موتورسیکلت را به افراد دیگری در روستای اطراف قشم فروخته اند، از این رو محل نگهداری موتورسیکلت های مسروقه در روستاهای یادشده شناسایی و ۹ دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ کاظمی گفت: تاکنون هفت نفر از مالباخته ها با مراجعه به پلیس و شناسایی موتورسیکلت های خود آنها را تحویل گرفته اند.

وی اظهار کرد: نظر به مخدوش بودن ارکان برخی از این موتورسیکلت ها اعلام می شود افرادی که از ابتدای سال جاری تاکنون از آنها موتورسیکلت سرقت شده است برای شناسایی موتورهای خود به کلانتری ۱۱ جانبازان قشم مراجعه کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان قشم از صاحبان موتورسیکلت ها در این شهرستان مرزی خواست وسیله نقلیه خود را به تجهزات بازدارنده مجهز کنند و تا حد امکان در مقابل بیمارستان ها، بانک ها و دستگاه های دولتی که دست سارقان برای سرقت بازتر است پارک نکنند.

وی اعلام کرد: پلیس برابر قانون با کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت و آسایش مردم را بر هم زنند به شدت برخورد می کند اما انتظار حافظان نظم و امنیت از عموم مردم این است که در حفظ و نگهداری از اموال و دارایی های خود، کوشا و دقیق باشند و هرگونه فرصت سرقت را از سارقان بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا