اجتماعی

نگاه حمایتی فراجا به قشم باید تقویت شود

رییس شورای تامین شهرستان قشم بر لزوم تقویت نگاه حمایتی ویژه فراجا به یگان‌های مستقر در این شهرستان با هدف ارتقای سطح امنیت چند بعدی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان قشم در دیدار فرمانده انتظامی هرمزگان با جمعی از اعضای شورای تامین شهرستان قشم گفت: شهرستان قشم در حوزه نظامی و انتظامی نیازمند نگاه حمایتی ویژه است.
دکتر محمد محمدحسینی‌تختی افزود: انتظار است فراجا بواسطه موقعیت خاص شهرستان قشم نظیر جزیره بودن و برخورداری از پهنه سرزمینی گسترده که علاوه بر جزیره قشم، 2 جزیره لارک و هنگام را نیز در بر می گیرد نگاه حمایتی ویژه‌ای به یگان‌ مستقر در این شهرستان داشته باشد.
وی تصریح کرد: با پشتیبانی‌های صورت گرفته تا به امروز اقدامات مطلوبی را در حوزه رسالت‌های سازمانی فراجا در شهرستان قشم شاهد هستیم اما همچنان نیاز به تقویت حمایت‌های استانی و ملی احساس می شود.
فرماندار شهرستان قشم ادامه داد: شورای تامین شهرستان قشم در چارچوب ساختار حاکمیتی مدون کشور به صورت یک ید واحده با هم افزایی و همدلی تمامی اعضا به صورت شبانه روزی بویژه در حوزه امنیتی در حال فعالیت است.
محمدحسینی تختی اضافه کرد: شهرستان قشم از وضعیت امنیتی پایداری برخوردار است که مردم محور بودن آن از مهمترین ارکان حفظ و ارتقای امنیت موجود به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: ساماندهی اتباع غیرمجاز و استمرار مقابله با پدیده قاچاق در سطح شهرستان قشم از جمله مسائلی است که نیازمند گسترش اقدامات جامع هدفمند و موثر است.

نگاه فراجا به قشم اولویت‌دار و عمیق خواهد بود

فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز اظهار داشت: شهرستان قشم در حوزه به نمایش گذاشتن ارزش های ملی، مذهبی و فعالیت‌های جمعی گردشگری و اقتصادی یک برند است.
سردار علی اکبرجاویدان با تقدیر از اقدامات و راهبری شورای تامین در شهرستان قشم تصریح کرد: برخود فرض می دانیم نگاهمان به شهرستان قشم یک نگاه اولویت‌دار و عمیق نسبت به ارتقای نظم و انضباط اجتماعی، امنیت و احساس امنیت برای مردم قشم و مسافران آن باشد.
وی خاطرنشان کرد: دغدغه مردم و مسوولان قشم در حوزه اتباع غیرمجاز، قاچاق و بی نظمی‌های ترافیکی ناشی از آن و دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست با اولویت در دستور کار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا