اجتماعی

۳۱ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در قشم جمع‌آوری شدند

 فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: ۳۱ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محل محور در این شهرستان مرزی جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از ایرنا، سرهنگ مهراب کاظمی افزود: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر قشم و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در اطراف مدارس و پارک‌ها، ماموران انتظامی قشم پس از اخذ دستور قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی و حقوق شهروندی به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، اعزام شدند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح در بازه زمانی هفت روز گذشته پنج نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲۶ نفر معتاد متجاهر و کارتن‌خواب نیز جمع آوری و جهت بهبود وضعیت به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: در طول اجرای این طرح تعداد ۱۷ دستگاه موتورسیکلت با راکبین هنجار شکن توقیف، چهار نفر سارق دستگیر و تعداد ۱۰ چشمه قلیان نیز کشف شد.

سرهنگ کاظمی اضافه کرد: کشف و ضبط هشت دستگاه سونوگرافی، ۱۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، یک دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰ سی سی غیر مجاز و تعدادی اقلام خارجی از دیگر دستاوردهای اجرا و برگزاری طرح ارتقا امنیت اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اجرای این گونه طرح‌ها با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد و به طور مستمر اجرا و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی قشم با تاکید بر تداوم اجرای این گونه طرح‌ها در راستای برقراری و تامین امنیت و آرامش قشموندان خاطرنشان کرد: از عموم مردم درخواست دارم برای تداوم امنیت پایدار در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا