آخرین خبرها

سند توسعه روستایی بخش حرا قشم تدوین شود

بخشدار حرا قشم گفت: دهیاران باید ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری روستاها را مکتوب و متناسب با آن سند توسعه روستایی را تدوین کنند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس، وحید جابری در جلسه دهیاران بخش حرا شهرستان قشم اظهار داشت: دهیاران با طرح‌های مطالعاتی کارشناسی شده ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری روستای خود را مکتوب کنند.

وی افزود: بر همین اساس باید سند توسعه روستایی بخش حرا به منظور تسریع روند جذب سرمایه‌گذاران جدید و بکارگیری ظرفیت سرمایه‌گذاران آماده به کار تدوین شود.

بخشدار حرا شهرستان قشم تصریح کرد: تمامی دهیاران باید با همراهی اعضای شورای اسلامی، وحدت، هم فکری و استفاده از ظرفیت متعمدان محلی به ویژه علمای دینی، ائمه جمعه و جماعت در راستای توسعه روستای خود تلاش کنند.

وی افزود: خدمتگزاران ملت ایران در هر مسندی باید تا آخرین روز کاری با روحیه جهادی و انقلابی در راستای توسعه و گره‌گشایی از کارمردم تلاش کنند چرا که شرعا و قانونا در قبال جامعه مسوول هستند.

بخشدار حرا شهرستان قشم تصریح کرد: آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه از مجرای شناسایی ظرفیت‌های موجود در بخش باید ارتقا یابد تا در صورت بروز حوادثی همچون سیل و زلزله کمترین مشکل متوجه مردم شود.

جابری ادامه داد: در همین راستا می‌توان از ظرفیت ائمه جمعه روستاها و فضای مجازی برای ترغیب مردم نسبت به بیمه کردن منازل مسکونی تشویق کرد تا در صورت بروز حوادث مشکلات ناشی از آن کاهش یابد.

وی گفت: دهیار باسعیدو طرح مطالعاتی راه‌اندازی خط مسافری دریایی بین بندر باسعیدو- بندرلنگه-کیش و بلعکس را با اهتمام ویژه آغاز کنند.

بخشدار حرا شهرستان قشم خاطرنشان کرد: در صورت اجرایی شدن این طرح و رونق بخشی به آن، تحولی در عرصه‌های مختلف این منطقه ایجاد خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا