آموزشی

تقدیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از دانش‌آموزان مدرسه استثنایی قشم

افشار فتح‌الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه حجت‌الاسلام حاجبی، امام‌جمعه شهرستان و حسین دیرباز، مدیر آموزش‌وپرورش قشم طی مراسمی به مناسبت هفته جهانی معلولین از دانش‌آموزان مدرسه استثنایی قشم تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، افشار فتح‌الهی در این آیین گفت: توانمندی دانش‌آموزان این مدرسه در کارهای هنری و علمی ارزشمند است و نشان از استعدادهای بی‌کران آن‌ها دارد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان مدرسه استثنایی قشم عبارت “ما می‌توانیم” را به معنای واقعی کلمه تعبیر کرده و الگویی موفقی برای همه دانش‌آموزان قشم و کشور هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم فراهم ساختن بستر توانمندسازی معلولین به‌ویژه دانش‌آموزان را جزو حقوق شهروندان و تکلیف دولت برشمرد و افزود: برای اینکه معلولین سهم برابر از فرصت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشند باید زمینه‌های آموزش‌وپرورش مناسب را برای آنان فراهم کنیم.

فتح‌الهی بابیان اینکه مهرماه امسال و هم‌زمان با بازگشایی مدارس، ۲۵ مدرسه توسط سازمان بازسازی شده است به دانش‌آموزان مدرسه استثنایی قشم وعده داد اقدامات لازم به‌منظور بهسازی و ساماندهی فضای این مدرسه توسط سازمان منطقه آزاد قشم به انجام خواهد رسید.

بنابراین گزارش، در آیین تقدیر از دانش‌آموزان مدرسه استثنایی قشم، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه حجت‌الاسلام حاجبی، امام‌جمعه شهرستان و حسین دیرباز، مدیر آموزش‌وپرورش قشم و جمعی از معلمان و دانش‌آموزان حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا