فرهنگی هنری

معرفی ظرفیت‌های قشم، نیازمند نگاه جدیدی در حوزه‌های هنری است/ حمایت منطقه آزاد قشم از فعالیت‌های هنری برای نمایش فرهنگ اصیل جزیره

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و توانمندی‌های موجود در جزیره قشم نیازمند نگاه جدیدی در حوزه سینما و تولید محصولات فرهنگی هستیم.

به گزارش پایگاه خبرقشم، افشار فتح الهی در دیدار با عوامل فیلم یادگار جنوب، اظهار داشت: در حوزه هنر و به‌ویژه رسانه، رسالت داریم تا غیر از انعکاس واقعیت‌ها و بیان انتقادات به معرفی ظرفیت‌های و فعالیت‌های امیدآفرین در جامعه نیز بپردازیم.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم از ساخت فیلم و سایر محصولات هنری و فرهنگی که معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های غنی اجتماعی و فرهنگ اصیل ساکنان جزیره قشم بپردازد، حمایت می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگ اصیل ساکنان قشم، افزود: موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی، ژئوسایت ها و مکان‌های بی‌نظیر طبیعی و زمین‌شناختی جزیره قشم عاملی جذاب  برای حضور سازندگان فیلم‌های بلند و کوتاه داخلی و خارجی در این منطقه است.

به گفته فتح الهی؛ فرهنگ غنی بومیان قشم و آیین‌ها و سنت‌های ویژه آن‌ها در کنار جاذبه‌های گردشگری قشم، این جزیره را برای تولید محصولات فرهنگی و هنری جذاب کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم از همه هنرمندانی که برای تقویت و شناساندن فرهنگ غنی و ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری این جزیره تلاش می‌کنند حمایت می‌کند.

گفتنی است، در این دیدار افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با عوامل فیلم یادگار جنوب، حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، حسین مرادی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مجتبی رشوند، تهیه‌کننده، الناز شاکردوست و وحید رهبانی بازیگران این پروژه سینمایی حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا