اجتماعی

افزایش تیم‌های بازرسی مراکز اقامتی و عرضه غذایی قشم

 سرپرست منطقه آزاد قشم از افزایش تیم‌های بازرسی و نظارت بر مراکز اقامتی و عرضه غذایی و رستوران‌ها با هدف ارتقا خدمات در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از تسنیم، افشار فتح‌الهی امروز در نشست با اعضا ستاد اجرایی خدمات سفر که با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد، با بیان اینک قشم همانند سال‌های گذشته با آمادگی کامل به استقبال میهمانان نوروزی می‌رود، اظهار داشت: ما در قشم از هفته‌های گذشته تاکنون با هدف هماهنگی بیشتر بین بخشی وارد فاز اجرایی و عملیاتی و مدیریتی پیرامون مسائل مرتبط با اسکان و سایر مسائل گردشگران شده‌ایم که امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران به ویژه در ایام نوروز که با حجم زیادی از مسافر روبرو هستیم، باشیم.

وی با بیان اسنکه پنج روز مانده به آغاز سال نو ستاد اجرایی سفر قشم کار خود را به صورت جدی آغاز می‌کند، ادامه داد: تمامی بخش‌ها شامل بخش‌های عمرانی، خدماتی، زیرساختی و فرهنگی و انتظامی و امنیتی در هماهنگی خوبی برای ارائه خدمات هر چه بهتر در قشم پای کار هستند.

سرپرست منطقه آزاد قشم از افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر اصناف و بازار در نوروز خبر داد و بیان داشت: با هدف ارتقا خدمات و حفظ کیفیت میزان بازرسی در حوزه رستوران‌ها و هتل‌ها را افزایش داده‌ایم.

این مسئول خاطر نشان کرد: تعداد 12 کمیته ذیل این ستاد طراحی و تشکیل و در فرم اجرایی قرار گرفته‌اند، که هر کدام به صورت تخصصی مسائل مربوط را مورد رصد و احصا دارند و در صورت لزوم و نیاز مسائل مربوط را مدیریت خواهند کرد.

فتح‌الهی گفت: در مرحله کنونی تاکید وافری بر روی آسان‌سازی ترددها و حمل و نقل چه در بحث ورود و خروج و چه در بحث سفرهای درون جزیره‌ای داریم از اینرو تاکیدات لازم جهت ارتقا ایمنی راه‌ها و مهیاسازی و تامین پارک خودرویی موقت و سامان‌دهی پارکینگ‌های دائمی در سطح جزیره داشته و داریم.

وی همچنین با گزارش‌های سازمان هواشناسی اشاره و احتمال بروز و وجود بارندگی در قشم طی نوروز خبر داد و گفت: ما با علم به این موضوع راهکارهای لازم را اندیشیده‌ایم کما اینکه تجربیات سال‌های قبل را نیز مورد بررسی و تحلیل قرار داده‌ایم و می‌دانیم که چه چالش‌هایی در صورت بروز بارندگی با توجه به اسکان کمپی بیشتر مسافران رخ خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا