آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

همکاری و حمایت سازمان منطقه آزاد از پایگاه دریابانی قشم

نشست بررسی نحوه همکاری و حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم از نیروهای پایگاه دریابانی جزیره قشم با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان، سرهنگ عبدالرضا ضربت فرمانده این پایگاه و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم پیش از ظهر روز دوشنبه در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم فرمانده پایگاه دریابانی جزیره قشم در این نشست گفت: حفظ امنیت دریا و مرز دریایی جمهوری اسلامی ایران از یک حساسیت بالایی برخوردار است و به همین علت حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم نقطه امید و قوت نیروهای پایگاه دریابانی جزیره قشم بشمار می رود.

سرهنگ عبدالرضا ضربت مجموعه دریابانی جزیره قشم را زیرمجموعه مدیریت کلان سازمان منطقه آزاد قشم در جزیره خواند و گفت: با این حمایت ها پایگاه دریابانی قشم در سال گذشته موفقیت های بزرگی کسب کرد بطوری که شاخصه برخی از کشفیات ما در این سال صد در صد افزایش یافت .

به گفته وی این کشفیات بیشتر شامل سوخت، مواد مخدر و کالاهای قاچاق بوده و نیروهای دریابانی قشم با تلاش های شبانه روزی خود و حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم توانستند در سال ۹۸ افتخارات بزرگی در عرصه حفاظت از جان و مال مردم ایران و بخصوص جزیره قشم کسب کنند.  

براساس این گزارش محرم بهاروند معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست درخصوص جزئیات حمایت های این سازمان از پایگاه دریابانی قشم مواردی را مطرح کرد و حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان هم در ابتدای این نشست همکاری تنگاتنگ نهادهای حافظ امنیت جزیره با سازمان منطقه آزاد قشم را زمینه ساز ارتقاء و افزایش کیفیت خدمات دو طرف خواند و نتیجه این همکاری را به نفع مردم و نظام اسلامی دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا