اخبار مهمسیاسی

قشم فرصت خدمت برای ما نه محل تفریح مدیران/سیاست گذاری عمومی مطلوب طرح های پیشرفت، اجرای خدمت موثر در لایه های اجتماعی است

فرماندار شهرستان قشم گفت: سیاستگذاری عمومی مطلوب در اجرای برنامه راهبردی هرمزگان، ضمن توجه به نتایج زمان بر، نتایج زود بازده و موثر در کف اجتماع است.

محمد محمدحسینی در شورای اداری شهرستان قشم افزود: اکوسیستم پیشرفت در دو محور رشد اقتصادی و برخورداری مردم از عدالت خدمات طراحی و مدل سازی شده است.
رییس شورای اداری شهرستان قشم در همین ارتباط به ماموریت مدیران دستگاه ها و نهادهای اجرایی برای اجرایی ساختن برنامه راهبردی هرمزگان پیشرفته اشاره و تاکید کرد: همه مسوولان برای اجرای این برنامه در سطح شهرستان مسوول هستند.

او یادآوری کرد: در برنامه راهبردی هرمزگان علاوه بر تسهیل شرایط مشارکت سرمایه گذاران از طریق روان سازی امور و حذف تشریفات اداری، برای جلب مشارکت مردم در لایه های میانی و پایین جامعه، مسوولیت سپاری در حوزه جوامع محلی، تعریف سهام داران خرد و اشتغال های خانگی برای تحقق اشتغال و توسعه پایدار، راهکار مطالعاتی و اجرایی دیده شده است.
مردمی سازی ورزش به ویژه در میان حاشیه نشین ها و محلات محروم، ارائه آموزش های متناسب، شناسایی مسائل و اجرای برنامه های هدفمند برای کاهش و رفع نارضایتی های اجتماعی از دیگر نکات مورد تاکید در برنامه راهبردی هرمزگان است که فرماندار شهرستان قشم از مدیران خواست؛ برای تحقق آن در حوزه مسوولیتی خود تلاش کنند.
فرماندار شهرستان قشم، خدمت صادقانه و بی منت موثر مبتنی بر عدالت، علیرغم محدودیت و سختی های موجود را، مورد تاکید استانداری هرمزگان و رویکرد کلی دولت ذکر کرد.
عملکرد مدیران، روزانه رصد می شود

فرماندار شهرستان قشم تاکید کرد: عملکرد روزانه مدیران در مواجهه با موضوعات و مسائل جامعه هدف، شاخص ارزیابی پایان سال آنان قرار می گیرد.
محمد حسینی در همین ارتباط؛ تکریم ارباب رجوع، حضور منظم و موثر در حوزه خدمت، صیانت اموال عمومی حذف کاغذ مکاتبات کاغذی و اتصال به شبکه دولت را از جمله شاخص های ارزیابی مدیران بر شمرد.
فرماندار قشم از مدیران شهرستانی خواست؛ رفت و آمدهای اداری و انجام تفاهم نامه های خارج شهرستانی را با اطلاع دستگاه حاکمیتی اجرایی کنند.
محمد حسینی، پیامد امنیتی، مالی، اجتماعی و فرهنگی برخی توافقات اینچنینی را گسترده تر از حوزه یک دستگاه ارزیابی و اضافه کرد: مهندس دوستی استاندار هرمزگان در آخرین جلسه شهرستانی خود در این باره تذکر داده است.
قشم فرصت خدمت برای ما نه محل تفریح مدیران

فرماندار شهرستان قشم گفت: قشم فرصت خدمت برای ما و نه محل تفریح تعدادی از مدیران است.
او تهیه روزنگار معکوس خدمت برای یادآوری زمان اندک مسوولیت را به مدیران توصیه کرد تا بیشترین تلاش را برای جذب کامل بودجه و اعتبارات از همه منابع ممکن و انجام خدمت موثر به کار گیرند.
محمد حسینی مدیران قشم را به اجرای اقدامات جسورانه و عاقلانه دعوت کرد.
فرماندار شهرستان قشم به کلام رهبر معظم انقلاب در ضرورت خدمت رسانی به مردم اشاره و اضافه کرد: به فرموده رهبر انقلاب تحقق عملی شعار مرگ بر آمریکا در خدمت صادقانه و موثر به مردم است.
فرماندار شهرستان قشم در بخش دیگری از سخنان خود برای تقویت رویکرد مطالبه گری بر لزوم توازن بین پرسش از دولت و حاکمیت و ادای نقش شهروندی تاکید و اضافه کرد: یکایک ما باید خود را در برابر این پرسش که برای کشور خود چه کرده ایم قرار بگیریم و برای پیشرفت واقعی نقش دولت و ملت به یک اندازه مهم و تعیین کننده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا