اخبار مهمحوادث

۱۳ فروند لنج در بندر سلخ قشم دچار حریق شدند/ آتش‌سوزی هنوز ادامه دارد

رئیس شورای اسلامی روستای سلخ گفت: ۱۳ فروند لنج در بندر سلخ قشم دچار حریق شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، عارف شریف نایب رئیس شورای اسلامی روستای سلخ اظهار داشت: 13 فروند لنج دچار حریق شدند و احتمال اینکه تعداد لنج ها بیشتر باشند وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این  لنج‌ها که آمارشان دقیق معلوم نیست غرق شدند، افزود: سه دستگاه خودرو که در اسکله بودند پراید، 405 و تیگو 7 پرو نیز دچار حریق شدند.

رئیس شورای اسلامی روستای سلخ با بیان اینکه خسارات جانی نبوده و علت آتش‌سوزی ‌مشخص نیست، ادامه داد: آتش‌نشانان از سراسر جزیره به محل حادثه برای اطفاء حریق حضور دارند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی هنوز ادامه دارد، گفت: لنج‌هایی که در اسکله بودند همه صیادی بودند و خسارات زیادی به صیادان وارد شده است، اما اغلب لنج‌ها دارای بیمه هستند.

جزییات حادثه از زبان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان

مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز با اعلام این خبر اظهارداشت: از حدود ساعت ۱۵ چندین لنج صیادی در اسکله سلخ جزیره قشم دچار حریق شدند که با دستور استاندار هرمزگان تیم‌های عملیاتی بلافاصله به محل اعزام شدند.

  وی افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته تاکنون گزارشی از خسارت جانی در این حادثه نرسیده است و تیم‌های آتش‌نشانی حاضر در محل در حال اجرای عملیات اطفای حریق هستند. 

حسن‌زاده با بیان اینکه فرماندار شهرستان قشم در محل حادثه حضور داشته و به صورت میدانی بر عملیات اطفای حریق نظارت دارد، خاطرنشان‌کرد: علت حادثه در دست بررسی است که در صورت روشن شدن ابعاد قضیه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا