آخرین خبرهااجتماعیدسته‌بندی نشدهگزارش

آتش‌سوزی بازار «دریا» درگهان مهار شد

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم از مهار کامل آتش‌سوزی بازار دریا شهر درگهان جزیره قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم ،نجم‌الدین فریدونی درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: آتش‌سوزی بازار دریای درگهان به طور کامل مهار شد.

وی افزود: کانون آتش‌سوزی، نیم طبق یکی از مغازه‌های پوشاک ضلع بیرونی بازار واقع در خیابان اصلی بوده که به صورت غیراصولی به عنوان انبار استفاده می‌شد.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: ساعت ۱۹ امروز(یکشنبه) از طریق تماس تلفنی یک خط شخصی با سامانه ۱۲۵ وقوع آتش‌سوزی گزارش شد.

فریدونی ادامه داد: بلافاصله نخستین اکیپ آتش‌نشانی شهر درگهان به محل اعزام و پس از آن ۲ خودروی اتش‌نشانی دیگر نیز از شهر قشم برای پشتبانی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی از سرایت حریق به مغازه‌های مجاور جلوگیری و آتش‌سوزی طی ۴۰ دقیقه مهار شد.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: تخلیه دود و لکه‌گیری نیز حدود یک ساعت به طول انجامید.

فریدونی ابراز داشت: در نهایت راس ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه عملیات به طور کامل خاتمه یافت و میزان خسارت و علت دقیق حادثه در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: زمان حادثه پیش از افطار بوده و نیروهای آتش‌نشانی با زبان روزه اجرای عملیات داشته‌اند که از زحمات تمامی همکارانم در این عملیات تقدیر و تشکر دارم.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نیروها اینک در حال بازگشت به ایستگاه هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا